Oferujemy:

– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą (pierwsza umowa zawierana jest na okres 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony).

– Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.

– Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy.

– Pakiet benefitów pozapłacowych: opiekę medyczną Medicover, kartę Multisport.

– Pracę w młodym, dynamicznym zespole.

– Opiekę Lidera w okresie adaptacji.

– Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon).

Obowiązki:

– Sprzedaż artykułów biurowych oraz elementów wyposażenia biura (urządzenia drukujące, sprzęt komputerowy).

– Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.

– Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.

– Prowadzenie negocjacji handlowych.

– Wprowadzanie nowych klientów do bazy CRM oraz bieżąca aktualizacja systemu.

– Wystawianie dokumentów sprzedaży.

– Opieka oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.

– Raportowanie wyników pracy i realizacji planów sprzedażowych.

Wymagania:

– Mile widziane doświadczenie w sprzedaży artykułów biurowych.

– Znajomość branży IT będzie dodatkowym atutem.

– Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klienta.

– Silna motywacja do pracy, skrupulatność.

– Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.

– Umiejętność obsługi komputera (MS Office).

 

APLIKUJ

Oferujemy:

– Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z firmą (pierwsza umowa zawierana jest na okres 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony).

– Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-17:00.

– Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy.

– Pakiet benefitów pozapłacowych: opiekę medyczną Medicover, kartę Multisport.

– Pracę w młodym, dynamicznym zespole.

– Opiekę Lidera w okresie adaptacji.

– Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon).

Obowiązki:

– Sprzedaż artykułów biurowych oraz elementów wyposażenia biura (urządzenia drukujące, sprzęt komputerowy).

– Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów.

– Tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.

– Prowadzenie negocjacji handlowych.

– Wprowadzanie nowych klientów do bazy CRM oraz bieżąca aktualizacja systemu.

– Wystawianie dokumentów sprzedaży.

– Opieka oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami.

– Raportowanie wyników pracy i realizacji planów sprzedażowych.

Wymagania:

– Mile widziane doświadczenie w sprzedaży artykułów biurowych.

– Znajomość branży IT będzie dodatkowym atutem.

– Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klienta.

– Silna motywacja do pracy, skrupulatność.

– Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.

– Umiejętność obsługi komputera (MS Office).

 

APLIKUJ

Obowiązki:

– sprzedaż usług jednostkom samorządu terytorialnego z zakresu transformacji cyfrowej na podległym obszarze;

– prezentacja oferty potencjalnym klientom(webinary);

– budowanie relacji biznesowych poprzez prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych;

– bieżąca obsługa handlowa obecnych klientów;

– udział w działaniach promocyjnych firmy;

– determinacja do osiągania założonych celów.

Wymagania:

– minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

– mile widziane doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego;

– komunikatywność;

– wysoka kultura osobista;

– gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych;

– czynne prawo jazdy kat. B;

Oferujemy:

– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną przez kandydata formę współpracy;

– wynagrodzenie składające się z podstawy, prowizji oraz premii;

– pracę w formie Home Office od poniedziałku do piątku;

– stałe godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00;

– niezbędne narzędzi do pracy;

– kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających;

– dostęp do najnowszych technologii i narzędzi informatycznych;

– pracę w systemie CRM oraz wewnętrznej bazie danych firmy;

– kartę Multisport;

– możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz!

Jeśli jesteś zainteresowany/a koniecznie wyślij do nas swoje CV.

APLIKUJ
JAGA Temp sp. z o.o.