Asystent ds. rozliczeń z klientami i administracji – PRACA NA 3 MIESIĄCE – Gdynia

Asystent ds. rozliczeń z klientami i administracji – PRACA NA 3 MIESIĄCE – Gdynia

Co mamy dla Ciebie interesującego?

  • zatrudnienie na trzy miesiące w oparciu o umowę zlecenie;
  • stawkę 18,30 zł brutto/h;
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00;
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w branży.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • terminowe wystawianie, kontrola oraz wysyłanie faktur wychodzących/przychodzących do klientów i partnerów;
  • wystawianie not kredytowych / debetowych na partnerów;
  • wyjaśnianie rozbieżności w rozliczeniach z klientami;
  • kontrola rezerw kosztowych;
  • inne czynności administracyjne i dokumentacyjne.

Czego od ciebie oczekujemy?

  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • analitycznego umysłu;
  • łatwości uczenia się;
  • doświadczenia w pracy biurowej (mile widziane).

Jesteś zainteresowany/a? Wyślij swoje CV :)

Masz jeszcze jakieś wątpliwości? Zadzwoń: 600-569-689. Zaraz je rozwiejemy!

APLIKUJ
JAGA Temp sp. z o.o.