Handlowiec/specjalista ds. cyfryzacji samorządu
Obowiązki:
– sprzedaż usług jednostkom samorządu terytorialnego z zakresu transformacji cyfrowej na podległym obszarze;
– prezentacja oferty potencjalnym klientom(webinary);
– budowanie relacji biznesowych poprzez prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych;
– bieżąca obsługa handlowa obecnych klientów;
– udział w działaniach promocyjnych firmy;
– determinacja do osiągania założonych celów.
Wymagania:
– minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
– mile widziane doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego;
– komunikatywność;
– wysoka kultura osobista;
– gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych;
– czynne prawo jazdy kat. B;
Oferujemy:
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną przez kandydata formę współpracy;
– wynagrodzenie składające się z podstawy, prowizji oraz premii;
– pracę w formie Home Office od poniedziałku do piątku;
– stałe godziny pracy: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00;
– niezbędne narzędzi do pracy;
– kompleksowy pakiet szkoleń wdrażających;
– dostęp do najnowszych technologii i narzędzi informatycznych;
– pracę w systemie CRM oraz wewnętrznej bazie danych firmy;
– kartę Multisport;
– możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz!
Jeśli jesteś zainteresowany/a koniecznie wyślij do nas swoje CV.
APLIKUJ