Pracownik Administracji
Obowiązki:
– prace biurowe;
-wyjaśnianie niezgodności powstałych przy rozliczeniu zwrotów;
– przygotowywanie dokumentacji;
– wprowadzanie danych do systemu;
– kontakt z klientem;
– współpraca z innymi komórkami firmy;
– inne prace administracyjne.
Wymagania:
– mile widziana praca na podobnym stanowisku bądź znajomość ogólnych zasad procesów magazynowych;
– umiejętność obsługi komputera;
– znajomość pakietu Office, w tym minimum na poziomie podstawowym Excel;
– rzetelne wykonywanie swoich obowiązków;
– chęci do pracy.
Oferujemy:
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową;
– atrakcyjne wynagrodzenie;
– pracę w systemie 2-zmianowym(6-14, 14-22);
– system premiowy;
– kartę multisport.
Jeśli jesteś zainteresowany wyślij do nas swoje CV. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
APLIKUJ